نجات 2 کودک از شکنجه‌گاه مادر بیمار
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

با ادعاهای مادر‌ زن دیوانه 2 کودک خرد‌سال پیش‌روی بازپرس طاهری قرار گرفتند و مادر خود را بسیار بی‌رحم خواندند و با زبان کودکانه ادعا داشتند که وی بارها آنان را زده و چند‌بار با قاشق داغ و اتو سوزانده است.
قدس: مادر بیمار وقتی شوهرش از خانه پا به فرار گذاشت 2 کودک خود را تحت شکنجه قرار داد.

شهریورماه سال جاری ساکنان خیابان جیحون ماموران بهزیستی استان تهران را در جریان شکنجه‌گری‌های مادر دیوانه‌ای قرار دادند که 2 کودک خود را اذیت می‌کرد. بازرسان بهزیستی در تحقیقات خود پی بردند زن جوان که عقب‌مانده ذهنی است پس از اینکه همسرش از خانه فراری شده، 2 کودک خود را کتک می‌زند و آنان را شکنجه می‌دهد.

با این سرنخ 2 کودک و مادر دیوانه به دادسرای شهید فهمیده احضار شدند و راز شکنجه‌های بی‌رحمانه مادر سنگدل فاش شد. زن جوان که رفتارهای غیرعادی داشت پیش روی بازپرس طاهری از شعبه دوم دادسرا قرار گرفت و گفت: من و بچه‌هایم زندگی خوبی داریم هیچ وقت به آنها کوچک‌ترین آسیبی نرساندم، با وجودی که پدرشان ما را ترک کرده است ولی هرگز 2 کودکم احساس کمبود نداشته‌اند.

این ادعاها در حالی صورت گرفت که مادر این زن به بازپرس پرونده گفت: دخترم دچار ناتوانی ذهنی است، از کودکی مشکلات عصبی داشت، هرگز تصور نمی‌کردم عقب مانده باشد. وقتی مجید با اصرار از حمیده خواستگاری کرد به وی گفتم که دخترم ناراحتی‌ عصبی دارد ولی او اعتنایی نکرد و با سماجت پای سفره عقد نشست.

فکر می‌کردم اگر ازدواج کند زندگی‌اش بهتر می‌شود ولی وقتی زیر یک سقف رفتند تازه متوجه شدم وضع بدتر شده است. با به دنیا آمدن بچه‌هایش دیگر شوهرش نتوانست به این زندگی ادامه دهد. دخترم سر ناسازگاری داشت، همیشه عصبی بود و سر مسائل کوچک دعوا راه می‌انداخت به همین خاطر مجید پا به فرار گذاشت و به نقطه نامعلومی رفت. جست‌وجوهای ما نیز فایده نداشت، مجید دیگر بازنگشت و حمیده با دختر و پسر خردسالش تنها ماند.

هر هفته به آنها سر می‌زدم ولی به خاطر کهولت سن نمی‌توانستم زیاد رفت و آمد کنم، بعضی وقت‌ها می‌دیدم که دخترم آنها را کتک می‌زند ولی پیش خودم می‌گفتم که هر مادری بچه‌اش را می‌زند و اشکالی ندارد.

وقتی یک‌بار به خانه‌شان رفتم و دیدم دخترش با اتو سوخته است متعجب شدم، بچه‌ها اصرار داشتند که این یک حادثه است و حمیده حرف آنها را تایید می‌کرد ولی همسایه‌ها نیز بارها خودشان دیده بودند که حمیده بچه‌ها را شکنجه داده است.

با ادعاهای مادر‌ زن دیوانه 2 کودک خرد‌سال پیش‌روی بازپرس طاهری قرار گرفتند و مادر خود را بسیار بی‌رحم خواندند و با زبان کودکانه ادعا داشتند که وی بارها آنان را زده و چند‌بار با قاشق داغ و اتو سوزانده است.

بازپرس طاهری در نخستین اقدام 2 کودک خرد‌سال را به پزشکی قانونی فرستاد که کارشناسان بعد از معاینه آثار سوختگی، کبودی و زخم‌ها اعلام کردند آثار عمیق زخم و سوختگی روی دست و بدن دختر‌بچه وجود دارد که قدیمی هستند و اقدامی برای مداوا صورت نگرفته است.

متخصصان پزشکی‌قانونی با دستور بازپرس طاهری در کمیسیون ویژه‌ای به حالات روحی‌، روانی مادر کودک پرداختند و اظهار کردند این زن از بیماری ذهنی رنج می‌برد و توانایی نگهداری از 2 کودک خود را ندارد.

با روشن شدن ناتوانی ذهنی مادر شکنجه‌گر، بازپرس 2 کودک خرد‌سال را به بهزیستی سپرد و به تیمی از پلیس ماموریت داد تا پدر فراری را پیدا کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 18 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب